dijous, 4 de juny del 2009

Europees 2009



Abans que res demanar disculpes pel meu retard en actualitzar. Sóc conscient que tinc una mica abandonat el xiringuito, però promet tornar, tal volta després de l'estiu, ja vorem, pel moment em dedicaré a les reflexions ràpides.

És cosa meua o aquesta campanya electoral està sent d'allò més barroer, cutre i insultant (cap a la intel·ligència dels ciutadans vull dir, els polítics ja s'ho faran) de totes les que recorde?

Crec que va ser Duran i LLeida qui fa uns dies va dir que estava sent una campanya prou dura, ell parla com a part activa i, la veritat, desconec quin serà el grau de duresa per un polític, però jo com a ciutadà comence a estar una mica fart.

Deixant de banda el nivell dels nostres polítics, que avuí en el debat que han fet a la 1 causaven vergonya aliena, el que percep és un deterior de la democràcia però del tot bestial. I, no ens enganyem, els partits polítics majoritaris tenen la major part de la responsabilitat.

A Regne Unit, per una factura inferior al preu dels tratges de Camps, ha caigut tota una ministra. Ací s'ha posat de moda el morir matant i abans de dimitir pensen que és convenient encendre el ventilador fins que els núvols, o la merda, impossibiliten la vissio de tot el que no siga ells/ella mateix.
-
-

1 comentari:

Sergi ha dit...

Hola autor del bloc Captiu i desarmat, soc Sergi Pitarch periodista i autor del bloc www.canviemlarealitat.com. En estos moments estic fent un treball d'investigació per a l'Acadèmia Valenciana de la Llengua sobre la importància del la blocosfera en la difusió del valencià a internet. Estic fent un inventariatge de tots els blocs fets al País Valencià o per valencians i valencianes. En un futur passaré una enquesta a tots els blocaires per conèixer les seues motivacions. Si t'interessa col•laborar només hauries de contestar a l'enquesta que us passaré a tots en un futur. Però em faria falta un correu de contacte. Si vols més informació el meu correu spitarchtreballavl@gmail.com