dimecres, 4 de juny del 2008

El blog de Juan Enrique Tur, Testigo accidental, seguint una mena de joc virtual anomenat "mem", ha citat, entre cinc, el blog d'un servidor. Ara se suposa que jo he de continuar aquesta cadena citant i enllaçant cinc més. La veritat és que m'agradaria citar molt més, per la cual cosa, començant una mena de criba inicial, he decidit que els cinc van a ser en valencià. Així de nacionalista excloent i perseguidor del castellà que és un. Imagine que no farà falta que explique els motius i confie que cap dels que goseu llegir els rotllos que amolle me'ls demaneu. Sé que sóc per a una minoria, però una minoria desperta.

Sense més històries, aquesta és la meua llista: Comence amb Diferència i repetició, d'Aurora Mora. És un dels primers blogs al que em vaig fer assidu. Em va interessar pel seu compromís social sempre connectat amb la reflexió teòrica. També vaig descobrir fa ja temps el blog de Ricard Chulià, Cabòries de Txernobil, amb un bon estil d´escriptura que barreja reflexió personal i denúncia. A més tots dos són de Torrent.

No puc deixar de citar el blog de Nomdedéu. Per als que sou del rotllo, no necessita presentació; per als que no, Enric Nomdedéu és el regidor del BLOC a l'Ajuntament de Castelló. I que se t'ha perdut a tú en Castelló? preguntareu molts amb estranyesa, doncs sincerament no ho he descobert encara, però fa goig, dins d'aquest món mesquí, vore un polític que fa un tan bon ús de les noves tecnologies per tal d´apropar-se als ciutadans que representa. Tot un exemple. De veritat. Parlant d'exemples, està el blog del company Soca (La soca). Quan sembla que tothom té clar que religiositat és l'antònim de racionalitat, sempre està bé tindre referències que neguen eixe prejudici, sobretot per als que necessitem nodrir-nos d'ambdós aspectes alhora. El valencianisme cristià és tot un món per descobrir, tant per als valencianistes com per als cristians.

Vull acabar amb una recent troballa, que posarà una nota de color a tanta seriositat. És el blog anomenat Tirant a fotre, crec que parlí d´ell fa uns dies. No deixeu de visitar-lo.

I aquest és el repàs a la meua blogsfera particular. Espere haver-vos descobert coses i, els enllaçats ja sabeu, aneu pensant en cinc més. Que no s'ature la màquina!

1 comentari:

aurora ha dit...

Ei, moltes gràcies pel link! Jo et vaig penjar esta setmana, així que es pot dir que ets el primer de la llista. I ara ve el segon, perquè acabe de linkar a un xicon de Castelló de la Ribera (http://arreburropolseguera.blogspot.com), i així fins que complete cinc o més, per què no?
Una abraçada.